Menu

Indkaldelse til Ordinær Generalforsamling 2016

image
01. marts 2016 kl. 08:26
Der afholdes generalforsamling tirsdag den 15. marts kl. 19:00 i VÆREBRO PARK (Lokale A)

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent.

  2. Valg af referent.

  3. Godkendelse af dagsorden.

  4. Bestyrelsens beretning for det forløbne kalenderår.

Atter har det været et begivenhedsrigt år rent sportsligt med op- og nedture, dog flest opture. Desuden har vi oplevet en fantastisk opbakning fra vores sponsorer, hvilket vi er meget taknemmelige for. Med et af Storkøbenhavns billigste kontingenter er denne støtte uvurderlig.

1. holdet lod sig ikke kue af nedrykningen og var allerede tilbage i Sjællandsserien (SS) efter bare en sæson i Serie 1. Hjemmebanen kan med rette kaldes 'Værebro Fort' da vi ikke har tabt en kamp siden den 30. august 2014. Det var også året hvor vi forhåbentlig kan ligge en turbulent trænertid bag os, nu hvor Mohamed el-Faour overtog roret. Vi ligger godt til i SS og går en spændende forårssæson i møde. Mange nye spillere har været til prøvetræning, så det bliver spændende at se start-elveren. Grundet racismesagen mod Birkerød starter vi sæsonen blødt op med kun én halvleg i den første kamp, bagud med 1-0 samt kun 10 mand på banen. Desuden deltog Muhamed Zidan i en enkelt træningskamp. Begge begivenheder trak store overskrifter i blandt andet Ekstra Bladet, BT osv.

2. holdet og 3. holdet lod sig inspirere af 1. holdet og rykkede henholdsvis op i Serie 3 og Serie 4. Iøvrigt var 2. holdet tæt på at rykke op i Serie 2, så forventningerne til 2016 er store.

To nye 8-mands seniorhold i motionsrækken så også dagens lys. Unge knægte på 18-20 år med Playstation arme der lige skal have smidt et par kilo så de er klar til badesæsonen.

Sidst på året ser det ud til at vi kan stille med fem 11-mands senior hold, to 8-mands senior motionshold samt to 8-mands Old boys hold til foråret. Der er vist ikke andre klubber i kommunen der kan stille med fem 11-mands senior hold. Så helt klart en godkendt sæson på seniorsiden.

Ungdomsafdelingen har også været inde i en rivende udvikling og vi kan nu mønstre følgende hold: U16 11-mands, U15 8-mands, U13 8-mands, U11 8-mands samt en børneafdeling (U5-9) på ca. 25 drenge. Desuden får vi også et pigehold igen (U14 8-mands).

Som vanen tro var der masser af byggeprojekter i klubben hvor medlemmerne deltog. Den store medlemstilgang har medført at vi gik i gang med at lave flere holdskabe. Desuden har vi også startet et nyt projekt der skal forbedre vores omklædnings- og badefaciliteter. Badecontainerne er opsat på dispensation, så en mere permanent løsning er nødvendig.

Vi afholdt også DBU's Get2 Fodboldskole med støtte fra DIF og DBU for fjerde gang og vi satser også på en mere i 2016. Deltagerne fik en rigtig god oplevelse samt frokost hver dag for gebyret på 200kr. Denne gang fik vi fint besøg om tirsdagen i form af vores borgmester Karin Søjberg Holst, byrådsmedlem Katrine Skov (Formand for Kultur-, Fritids- og Idrætsudvalget), Afdelingsleder i Kultur og Fritid Nina Nielsen, Lars Kruse fra Danmarks Idræts-Forbund, Morten Nielsen fra Dansk Boldspil-Union, Ole Mikkelsen fra Dansk Boldspil-Union Sjælland, medlem af Afdelingsbestyrelsen i Værebro Park Martin Karbech Mouritsen (redaktør for Værebro Park Posten), medlem af Afdelingsbestyrelsen i Værebro Park Ingelise Payfeldt, medlem af Afdelingsbestyrelsen i Værebro Park Bent Raspe-Pedersen og Niels Rasmussen fra Gladsaxe Bladet.

Vi afholdt to indendørsstævner i Gladsaxe Sportscenter februar og november. Rent sportsligt har det været en stor succes og vores stævne 'Gladsaxe Cup' har efterhånden slået sit navn fast blandt de mange stævner der udbydes. Mohamed Zidan kom også forbi og dryssede lidt stjerne støv på vores stævne og stod for præmieoverrækkelse samt gav autografer. Rigtig mange fra klubben (herunder ungdomsafdelingen) og Værebro Park har hjulpet til ved stævnerne, så en stor tak for det.

Klubbens hjemmeside har atter fået udbygget indholdet i løbet af året og vi har ca. 60.000 besøgende om året. Vi nåede op på hele 61 nyheder i løbet af året om stort og småt.

Vi gik også med i AB's talentudviklingsprogram kaldet 'Klubfællesskabet'. Midt på året blev anlæggelsen af kunstbanen på AB's grusbane afsluttet. I samarbejde med AB blev vi også tildelt tider til vintertræningen for 1. holdet, 2. holdet, U15 og U14 drengene. Desuden deltog fire hold for første gang i DBUs VinterBOLD for 11-mandshold hvor kampene blev afviklet på kunstbanen.

  1. Forelæggelse af regnskab for det forløbne kalenderår til godkendelse.

Overordnet er årsregnskabet godt da vores saldo er øget med ca. 6.000 kr. til ca. 78.000 kr. ved indgangen til det nye år. På indtægtssiden har vi igen fået stor støtte af sponsorerne og vi er utroligt taknemmelige for denne fantastiske opbakning. Indtægten på Gladsaxe Cup er mindre da vi kun har holdt to stævner og de resterende indtægter er sammenlignelige med 2014. Vi har som sædvanlig stadigvæk nogle udfordringer mht. kontingentindbetalingerne, men det går fremad. På udgiftssiden har vi brugt ca. 158.000 kr. til skattefri træner-/befordringsgodtgørelse for det store arbejde vores trænere udfører og det er lykkedes at aktivere mange fra ungdomsafdelingen som assistenttrænere. Der er købt meget tøj og udstyr til holdene samt lavet en række forbedringer af klublokalerne. Udgifterne til deltagelsen i stævner er ca. 14.000 kr. Tilsidst har vi valgt, at lade en registreret revisor revidere vores regnskab og revisionen har ikke givet anledning til forbehold.

  1. Jørgen Franck er på valg og han genopstiller som formand.

  2. Kamran Azam er på valg og han genopstiller som bestyrelsesmedlem.

  3. Valg af to nye suppleanter. Anders Sukstorf og Mustafa Duch opstiller som suppleanter.

  4. Valg af revisor samt 1 revisorsuppleant. Allan Mikkelsen genopstiller som revisor og Mogens Kofod-Jensen genopstiller som revisorsuppleant.

  5. Indkomne forslag (skal være formanden i hænde senest 8 dage før generalforsamlingens afholdelse).

  6. Eventuelt.

Luk