Legat- og prismodtagere

Jørgen Franck tildeles Gladsaxe Byråds Idrætslederpris 2017

Gladsaxe Byråd har siden 1973 arrangeret Idrætsmodtagelsen i begyndelsen af januar, hvor Idrætslederprisen og Idrætsprisen bliver uddelt. Desuden hyldede man 234 idrætsudøvere, der i 2017 har gjort sig bemærket nationalt og internationalt. Idrætslederprisen bestod af statuetten 'Sejrsgudinden' af Bjørn Nørgaard (1992), 10.000,- kr., buket blomster samt en USB PowerStick med højtaler.

Borgmester Trine Græse overrækker Idrætslederprisen til Jørgen.

Bahram Dinarzehi tildeles Faxe Kondi Lederlegatet 2011

Sjællands Boldspil-Union uddeler hvert år fire portioner på kr. 2.000 som ROYAL UNIBREW sponserer til Sjællandske fodboldledere, der gennem en årrække har udført et stort og uegennyttigt arbejde for sin klub, og dermed også for Sjællandsk fodbold.

Vi er meget stolte over at vores formand Bahram Dinarzehi blev tildelt Faxe Kondi Lederlegatet på Sjællands Boldspil-Union's delegeretmøde lørdag den 8. januar 2011 i Roskilde Kongrescenter.

Bestyrelsesmedlem Henrik Lindbaum overrækker Bahram Faxe Kondi Lederlegatet.