Herresenior (7-mands) fra 2002

Holdet blev startet af gamle AB Forever medlemmer der havde fået lyst til lidt boldberøring under festlige rammer. Det oprindelige hold bestod af Skov, Møller, JG, Doc, Zambrano, Garl, Helmer, Jakob, Bonecrusher og Peter. Fint skulle det være, så holdet havde selvfølgelig eget logo og sponsor i form af Cocktailbaren i Bagsværd:

Holdet deltog i en kort periode i 11-mands turneringen, men ellers var 7-mands den foretrukne formation da konditionen bedre slog til. Rent resultatmæssigt gjorde holdet sig ikke særligt bemærket, da det snarere var undtagelsen end reglen at holdet vandt en kamp. Senere blev de slået sammen med et andet hold i klubben hvor konceptet fortsatte uændret.

Blomsten af Danmarks ølkultur anno 2002 omrammet af en dansk kløvermark. Bagerst til venstre "Helmer", ???, ??? og René. Forest til venstre ???, Peter Malinovsky, ??? og Johnny C. Hansen (liggende).

Både Peter Malinovsky og Johnny C. Hansen udmærkede sig ved også at være formænd i Værebro Boldklub i sammenlagt 7 år.

Henvendelse til Jørgen Franck hvis du har nogle flere detaljer.