Venskabsklubben Rimforsa IF 1978-1993

Tommy Jørgensen flyttede til Rimforsa der ligger ca. 40 km syd for Linköping og blev medlem i Rimforsa IF. Samarbejdet videreføres nu ved samme lejlighed med Rimforsa IF i stedet for Horn IF og udvides til også at omfatte ungdomshold.  Man skiftedes til at besøge hinanden en gang om året.

1979:

Værebro besøgte Rimforsa IF den 3.-5. august 1979. Rejsen blev gennemført som togrejse der varede ca. 6 timer. Fra Værebro deltog 24 drenge, nemlig et drengehold (U-14) samt et lilleputhold (U-11). Stævnet startede lørdag i bedste landskampstil med fællesindmarch og præsentation af spillerne over højtaleranlægget.

Første kamp afvikledes mellem Rimforsa og Værebro's lilleputter. Kampens resultat blev 6-1 til Værebro. Værebro's målscorer var Rene Mortensen med 5 mål og Jesper Henriksen med 1 mål. Umiddelbart efter denne kamp mødtes Rimforsa og Værebro's drenge. Kampens resultat blev en 5-2 sejr til Rimforsa. Værebro's målscore var Allam Kristensen med 1 mål og det andet var et selvmål.

Det danske U-11 lilleputhold. Bagerst fra venstre holdleder René Jørgensen, ???, ???, ???, ???, ???, Henning Thode, René Mortensen og træner Torkild Svendsen. Forest fra venstre ???, ???, ???, ???, Thomas Kirsmeier og ???.

Det danske U-14 drengehold. Bagerst fra venstre ???, ???, ???, ???, ???, ??? og træner Børge Skaarup. Forest fra venstre Michael "Granner" Granquist, ???, ???, Henrik Jespersen og ???.

1981:

Værebro besøgte Rimforsa IF den 12.-14. juni 1981. Fra Værebro deltog 30 drenge og 6 ledere.

1983:

Værebro besøgte Rimforsa IF den 17.-19. juni 1983. Værebro stillede med lilleputter, drenge og pigejunior samt 7 ledere.

1985:

Værebro besøgte Rimforsa IF en weekend i august 1985. Værebro stillede med lilleputter, drenge og damejunior. De tre hold spillede alle 2 kampe og vendte hjem uden nederlag.

Bagerst fra venstre Hjælpetræner Asser Lund, ??? Hendriksen, ???, ???, Søs ??? og ???. Midt fra venstre ??? og ???. Forest fra venstre ???, ???, ???, ??? og ???. Desuden var Stig Andersen træner for holdet.

1987:

Ingen detaljer.

1989:

Atter gik turen til Rimforsa IF, men der er ingen detaljer. Værebro stillede med lilleputter, drenge og pigejuniorer samt 7 ledere.

1991:

Atter gik turen til Rimforsa IF, men der er ingen detaljer.

1993:

Turen til Rimforsa IF var planlagt til den sidste weekend i juni og 20 ungdomsspillere var tilmeldt. Der var dog diskussioner i bestyrelsen om turen skulle gennemføres grundet de få tilmeldinger. Da Mogens Roth ringede til svenskerne et par dage før for at koordinere ankomst, fortalte svenskerne ham at de først forventede besøget den efterfølgende uge. Det gav visse udfordringer og desværre endte det med at turen blev aflyst. I 1994 lykkedes det heller ikke for svenskerne at besøge Værebro Boldklub og hermed var det definitivt slut med de årlige besøg.