Kontingent

Ungdom > 13 år  : 350 kr. pr. halvår
 Poder/Mikro/Børn ≤ 13 år  : 250 kr. pr. halvår
 BONUSKLUBBEN  : 150 kr. pr. år

Indbetaling kan foretages på MobilePay 200777 eller reg/konto 9570-4093747 og husk at angive: Fornavn Efternavn og Hold. Hvis kontant skal der laves et indtægtsbilag med navn, hold, kontingentperiode og underskrift så det kan vedlægges bankoverførslen.

Kontingent skal indbetales inden første turneringskamp der typisk er i starten af april for første halvår og starten af august for andet halvår.

For U5-13 får alle et gratis VB 1968 kampsæt bestående af trøje, bukser og strømper ved betaling af kontingent. Har man passet godt på kampsættet kan det ombyttes når man vokser fra det. Vi har også nye fodboldstøvler der sælges for 150kr. og nye benskinner for 50kr. Så der er ikke nogen undskyldninger for ikke at komme i gang med at spille fodbold...

Medlemmer af BONUSKLUBBEN skal sende navn, tlf.nr. til Jørgen Franck som benyttes til legitimationskortet.

INDMELDELSE:
Du kan få 14 dages gratis prøvetræning før indmeldelse.
Indmeldelsesblanket haves HER og leveres til træneren eller kasseren.
Husk at angive spillerens: Fornavn Efternavn og Hold. Er det småt med pengene kan der søges om et Fritidspas for børn.
ADRESSEÆNDRING:
Kan foretages ved at logge ind på KlubOffice eller angive ændringerne på indmeldelsesblanketten HER og levere den til træneren eller kasseren.
UDMELDELSE:
Udmeldelsesblanket haves HER og leveres til træneren eller kasseren.